Studeren in London - Reisverslagen van Michel Elzinga - WaarBenJij.nu Studeren in London - Reisverslagen van Michel Elzinga - WaarBenJij.nu

Studeren in London

In de komende vier maanden ga ik de minor voor Management, Economie en Recht volgen in London, Ontario, Canada. Ik studeer hier aan Fanshawe College, een voor Nederlandse begrippen grote school met een campus waar veel studenten wonen tijdens hun studie. Ik heb er veel zin in en ik hoop dat ik later terug kan kijken op een super-ervaring, wat zeker gaat lukken!

Recente Reisverslagen:

07 December 2012

Laatste verslag

21 November 2012

Toronto & laatste loodjes

09 November 2012

Toenemende drukte, nog 6 weken..

31 Oktober 2012

Hurricane Sandy & Halloween!

26 Oktober 2012

London Knights again, bijna Halloween!
Michel

Ik ben Michel, student Management, Economie en Recht aan de Hogeschool Zeeland in Vlissingen. Ik woon in het mooie Zeeuwse Yerseke, op de komende vier maanden na. Ik woon namelijk van 28 augustus tot eind december in London, Ontario in Canada, om daar de minor voor mijn opleiding te volgen!

Actief sinds 30 Aug. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9634

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2012 - 23 December 2012

Studeren in London

Landen bezocht: